اشک خدا...

دل شکسته

قصه ی من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

کوچيک تر که بودم فکر مي کردم بارون اشک خداست

ولي مگه خدا هم گريه مي کنه

چرا بايد دل خدا بگيره!!!!

دوست داشتم زير بارون قدم بزنم تا بوي خدا رو حس کنم

اشک خدا را تو يه کاسه جمع کنم تا هر وقت دلم گرفت کمي بنوشم تا پاک و آسماني بشم!

آسمان که خاکستري مي شد دل منم ابري مي شد

حس ميکرم که آدما دل خدا رو شکستند و يا از ياد خدا غافل شدند

همه مي گفتند باران رحمت خداست

ولي حس کودکانه من مي گفت:

خدا دلش از دست آدما گرفته...........

 



نظرات شما عزیزان:

شهیم
ساعت1:29---12 بهمن 1391

¤¤¤¤¤( )¤¤¤¤¤

این ساعت مچی من هست عقربه هاشو شکستم تانفهمم چندوقته ندیدمت.


سیاوش
ساعت17:01---11 دی 1391


نمیدانم زندگی چیست؟؟

اگر زندگی شکستن سکوت است

سالهاست که من سکوت را شکسته ام

اگر زندگی خروش جویبار است

سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی

جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم

که زندگی بی وفاست

زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم

اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم !!!



سامان
ساعت22:30---4 دی 1391
تا یادت میکنم باران میاید نمیدانستم لمس خیالت هم وضو میخواهد...
عالیه خانمم


بیخیال
ساعت19:04---29 آذر 1391
آری توراست می گویی : آسمان مال من است

پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است

اماسهراب توقضاوت کن بردل سنگ زمین جای من است

من نمی دانم که چرا این مردم دانه های دلشان پیدانیست

صبرکن سهراب قایقت جا داردمن هم از همهمه ی داغ

زمین بیزارم به سراغ من اگر می آیید تند و آهسته

چه فرقی دارد تو به هر جور دلت خواست بیا مثل

سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک

بردارد مثل مرمر شده است چینی نازک تنهایی من .....


غزل
ساعت0:28---19 آذر 1391
سلام هــــــــوای بـارانی!
از آدما دلگـــیر نشو ... تهمت زدن طبیعت آدم‌هاست ...
وقتی به هوای بارانی میگویند ... خــــــراب ...!


amir
ساعت17:27---17 آذر 1391
بگذار دوباره توی همین جمله عاشق هم باشیم...



من نامت راصدامیزنم....تو بگو جانم؟!پاسخ:اخی چه قشنگ.میسییییییی


amir
ساعت9:43---12 آذر 1391
salam khobi matalebe jalebi gozashti to vebet damet20 man k hal kardamپاسخ:سلام عزیزم مچکررررررررررررررررررررررم نظر لطفته عزیزم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391برچسب:,ساعت 19:42 توسط somaye| |